Reklamacje


Reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną. W celu złożenia reklamacji towaru lub usługi należy napisać maila na adres: biuro@koralewscy.pl, zawierającego przyczynę niezadowolenia. Odpowiedź zostanie udzielona, również drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Rozpatrywane są reklamacje związane z wadami ukrytymi towaru lub nieprawidłowym jego funkcjonowaniem.

W przypadku odbioru towaru poprzez firmę kurierską, obowiązkiem Klienta jest otwarcie i sprawdzenie stanu technicznego produktu w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę. W przypadku zauważenia nieprawidłowości (zniszczona paczka, wgniecenia), należy spisać z kurierem Protokół Szkody. W przypadku niewykonania powyższego, nadawca nie ponosi odpowiedzialności za stan dostarczonego produktu.

Zwroty i reklamacje

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania/odebrania zamówionego towaru (w załączeniu wzór oświadczenia, który należy wypełnić i wysłać na adres mailowy: biuro@koralewscy.pl).

Po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Konsument ma 14 dni na dostarczenie, na własny koszt, nieużywanego i niezniszczonego towaru do siedziby firmy Koralewscy: ul. Katowicka 162, 41-705 Ruda Śląska.

Nie jest możliwy zwrot towarów niestandardowych, produkowanych na specjalne zamówienie.

Powyższe zasady zwrotu odnoszą się tylko do osób prywatnych. W przypadku przedsiębiorców i spółek, zwrot towaru jest możliwy tylko, gdy zawierał ukryte wady.